Ouch

Vaccinerade mig idag och nu har jag ont i armen och känner mig hängig. Sjuksköterskan som gav mig sprutan sa att ca 10% får feber och det skulle vara precis likt mig att vara en av dem. Men mami kom hem med en kexchoklad och jag har laddat ner "Whutering heights" så helt värdelöst är inte läget^^ Såg dessutom en väldigt intressant/bra/våldsam film idag på filmhuset med helt galna men underbara kostymer av Jean-Paul Gaultier. "The cook, the theif, his wife and her lover" hette den, tänkte lägga upp lite bilder på kostymerna men hittar inga bra nu så det får bli senare. Jag har inte sett "A clockwork orange" men enligt min klasskamrat var det samma feeling så om ni är Stanley Kubrick-fans borde ni definitivt se den här filmen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0