Hemsökt

Igår tittade jag och Victoria på "Paranormal Activity", ni vet den där filmen som ska vara så läskig att folk måste lämna biosalongen. Det är en lögn, om vi klarar av att se den ensamma i ett stort hus kan vem som helst se klart den. Den är lite scary men det läskigaste hände efter att vi sett filmen!

Victoria frågade mig tidigare på kvällen om jag råkade få med mig hennes dior-mascara hem i Fredags. Tömde min neccessär och insåg att det hade jag inte. Vi tänkte inte mer på saken förrän vi gick ut och tog en cigg efter filmen. När vi öppnar dörren igen ligger mascaran mitt på hallgolvet! Ingen annan var hemma och det fanns liksom ingen rimlig förklaring tilll hur den kommit dit. Men efter 30 sekunders panik insåg Victoria att den måste legat i fickan på koftan hon satte på sig innan hon gick ut. Det enda mysteriet nu är hur hon inte kan ha hört att den dunsade i golvet...Creepy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0