My day

Tillbaka från min första filmvisning och föreläsning i kursen "Film och Flärd" och det fick väl en sisådär bra början. Vi skulle nämligen titta på en svensk stumfilm från 1920 och eftersom klockan var 10 och jag inte druckit något kaffe somnade jag såklart, och Sabina med^^ Haha, men då är det bra att vara en klass på 180pers i en nedsläkt sal för då märks det inte så väl! Sen hade vi håltimme så vi satte oss i en soffa i biblioteket och vilade upp oss innan det var dags för föreläsning om konsumtionsteori. Faktiskt riktigt intressant :) Sen var det bussen hem och lucky me mötte Malin på 76an så fick skjuts hem. Nu ska jag ha ridlektion för Maja och fundera på om jag ska lägga upp dagens outfit-bild med tanke på att jag har världen värsta hairday...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0