Where the wild things are

Hejsi bloggen :) Mår lite bättre nu, håller på att organisera min garderob för att hitta en fin outfit till helgen. Vet inte om jag nämnt det men försöker ju sluta röka och det går ganska bra, har dragit ner till 1-3 om dagen (till skillnad från 10) och idag har jag inte rökt en enda! Men nu börjar jag bli galet sugen så måste aktivera mig lite, tror det får bli storstädning av rummet. Det borde hålla mig sysselsatt i minst 1 timme iaf^^



Det här kanske inte ser så farligt ut men det är vad som är under och bakom sängen som skrämmer mig...

Kommentarer
Postat av: ida

eller såå är du sysselsat i två timmar .. haha

2009-11-05 @ 20:07:19
URL: http://thoursie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0