Idag

06.00 Gick upp och drog M ur sängen, drack lite thé och skickade iväg honom till jobbet.
07.00 - 11.00 Satt vid datorn och kollade på True Blood, läste bloggar och så^^
11.00 Victoria ringde och vi susade iväg till arninge och kikade på skor och annat.
13.00 Hemma igen, skrev på uppsatsen i typ en timme innan jag gav upp och kollade på TV.
15.30 Springer 3km med hundarna, slutar i major drama, en traumatiserad Singha och ett stukat finger.
17.30 RIMBO MARKNAD!
20.00 Idol såklart, go Tove!
21.00 Åkte till Vallentuna med Victoria och Lilo, kikade på M's match som de förlorade med 1 mål. Trist resultat men kul match :)

och nu sitter jag här vid datorn igen och ska pressa fram 2 sidor till om kvinnligt mode åren innan första världskriget. Om någon sitter inne med massa kunskap om detta så tveka inte, ring! Tills dess får jag missbruka cola light och sura remmar så jag kan hålla mig vaken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0