Brunette like Blair?

Hello bloggen, idag ska jag färga Victorias hår. Är väldigt sugen på att göra något åt mitt rufs också som just nu är brun/rött med blond utväxt^^ Har ju haft de flesta olika hårfärger men vet inte vilken jag passade bäst i. M hävdar att jag är snyggast i svart eller blont hår. Hmm, han var ju tvungen att välja de två mest extrema ;) Jag är så himla trött på att behöva färga om det varje månad eftesom mitt hår typ suger i sig färgen på rekordtid! Svart hår är fint men jag är ju blekhetens blekhet, blont är också fint men det sliter för mkt på håret... Åh, svårt.

Den enda färgen jag inte hade förra året var nog chokladbrunt. Som på den här fina tjejen, med lite ljusare slingor i...Vad tror ni om det?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0