100701

Så var min näst sista dag på jobbet nästan över, om några minuter ska jag gå ner till tåget och sen ska jag åka till Kragstalund och kika på Sofie och Robins nya lägenhet. Är så himla nyfiken! Längtar tills jag också får något helt eget men det dröjer nog ett år eller så. Tänk vad skönt att få bestämma själv hur allt ska se ut, köpa massa krimskrams och fina serviser. Jag längtar helt otroligt mkt till den dag då jag har användning för en egen söt liten te-servis. Emma har en jättesöt blommig. Så nar jag flyttar hemifrån blir det English tea-party varje helg ;)

 Idag har jag ringt över 100 samtal och är helt slut, tänk att man kan bli så himla trött av att bara sitta still i en stol. Känns lite märkligt att sitta inne på ett eget kontor också, trivdes bättre bakom receptionistdisken när man kunde se alla som kom och gick och det alltid var lite liv och rörelse. Anyway, imorgon kl 17 är jag arbetslös så då kan jag sluta bekymra mig^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0