100616

Nu är det bara 1 timme och 20 min kvar innan min helg börjar. Har just haft lite eftermiddagsfika i solen (den visade sig ibland iaf) jag hoppas att det blir fint väder imorgon när jah är ledig så jag kan jobba på brännan. Längtar som tusan till nästa helg när vi ska iväg på vårt midsommaräventyr. Vill börja packa men eftersom jag lär behöva det som ska packas under vekcna som kommer får jag nöja mig med att skriva ne lista. Älskar att packa! Planera och vika, skriva listor och kryssa av. Fia ska ju flytta i början av Juli så hon sa att jag fick packa ner lite saker hos henne om jag ville. Känner att jag äntligen kan få ta mina packnings-skills till en ny nivå^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0