100621

Idag efter jobbet ska jag till gymmet och möta mina fina Hanna som har varit borta alldeles för länge och pluggat musik, dans och teater. Vi ska svettas loss på Body Pumpen i 45min vilket garanterat kommer ge mig världens värsta träningsvärk. Imorgon är jag ledig så ska nog träna lite försiktigt då med och kanske hämta min tenta (bara 3 månader försent) på universitetet och ta en snabb sväng på Söder. Men vi får se.

Nu är det bara 45min kvar tills jag slutar för dagen och sen är det bara en dag kvar här på SE, Onsdag är min sista dag och sen får vi se vad jag hittar på. Om någon har ett bra jobb jag kan få arbeta på fram till 27 Oktober när vi åker så är jag öppen för förslag :) I värsta fall är det mig ni ser stå och svettas på en hövagn i Juli när ni åker förbi Brottby. Iklädd polotröja och långbyxor i stekande solsken kommer jag stå på Toftestas åkrar och fånga halmbalar, avlönad med typ 50kr/timme och så mkt folköl jag kan dricka. Det finns säkert fler platser om någon är intresserad^^


Kommentarer
Postat av: Anonym

Berätta mer om resan! Städer som ska besökas, backpacking/hotelliv?

2010-06-21 @ 22:35:22
Postat av: Fia

Jag skulle aldrig ställa mig och jobba med höet! Aldrig! Det är fan slavgöra! Typ som när vi blev lurade att städa hönshuset!

2010-06-22 @ 08:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0