100629

Sitter på jobbet och ringer och ringer. Satt ute på lunchen för det var så himla fint väder! Idag blir det träning efter jobbet, får se om det blir gymmet eller bara springa hemma. Imorgon vill jag se Eclipse men tror det är svårt att få biljetter, kanske får bli lite senare i veckan istället.

Nästa vecka när jag är ledig ska jag ta en tur in till stan och kolla lite 2hand affärer. Är sugen på någon fin sommarklänning eller jumpsuit att ha på Långsjötorp summerparty. Nåja vi får se. Var dessutom ca ett klick ifrån att beställa en Sony Ericsson x10 mini pro idag men insåg att jag måste kolla hur mina finanser ser ut innan jag gör något förhastat. Men den är så fin och jag vill verkligen ha den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0