Detta fält måste fyllas i

DAGENS VILL HA: En Alvedon, en visdomstand håller på att växa fram och det gör ont.
DAGENS KLÄDSEL: Converse, leggings, långt linne och oversize-spetstopp över. Allt svart.
DAGENS SMINK: Foundation, eyeliner, mascara
DAGENS FRISYR: Stort och lockigt med hårband, stor svart tygblomma vid örat.
DAGENS HÄNDELSE: Jag blev bjuden på glass
DAGENS LÅT: "He's a lumberjack" från Monthy Python sketch^^
DAGENS PLANER: Till arninge, sen hem
DAGENS SAKNAD: Saknar en Sony Ericsson X10 mini pro, den skulle jag behöva
DAGENS DUMMASTE: Att jag hade det superstressigt för en stund sen men nu är det helt lugnt. Kan det inta bara jämna ut sig?
DAGENS SJUKA: Träningsvärk efter body-pumpen helt klart. Kan knappt gå!
DAGENS DROG: Marlboro Gold
DAGENS KRAM: Ingen kram :(
DAGENS PUSS: Fick en kindpuss av mami imorse
DAGENS KÖP: Brago-kex
DAGENS GODIS: En kaka
DAGENS HUMÖR: Helt okej, ganska glad :)
DAGENS ORD: KUKA (jag och två kollegor fick en liten skrattattack när en annons för  ett företag som hette det dök upp i en tidning. Tänk dig att sitta i växeln där! "Hej och välkommen till Kuka det är Sara". Haha^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0