No day but today

Hade en stressig morgon, gick ner till bussen i precis lagom tid och ställer mig och väntar när jag inser att mitt busskort gick ut igår (faran med acess-kort) så sprang uppför backen och hem för att låna min mamis och ser hur bussen åker förbi nere på vägen när jag nästan är hemma. Kul. Springer in och väcker stackars mamma och tar tag i cykelnnyckeln. Hittar inte cykeln (!). Väcker mamma igen som förklarar att de flyttat cykeln ca 5 meter runt hörnet. Kör sedan i hyfsat snabbt tempo till motorvägen för att ta 76an. Vid det här laget är jag lite svettig och flämtar efter luft men jag hann till jobbet i tid! ;)

Ikväll ska jag hem efter jobbet lite snabbt och hämta lite kläder och sen blir det hem till Victoria för lite värmning innan vi åker till Tegel.

Update -  satt och tittade i resursplaneringen nu på jobbet och inser att mitt busskort går ut imorgon, inte igår som jag trodde. Åh, känner mig så jäkla blond just nu (no offense till alla blondiner). Hmmm, på tal om det... Jag vill fan färga mitt håt blont igen, är så fint på sommaren och allmänt snyggt bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0