Lista

Dagens frukost: Ett halvt äpple, cappuccino och 2 cigg
Dagens kläder:  Jeans, min brors skjorta och slips, lårhöga mockastövlar
Dagens humör:  Lägtar till imorgon när jag har sovmorgon :)
Dagens tanke:   Att jag måste åka och sola, folk som ser på mig blir bländade för att jag är så blek^^
Dagens frisyr:  Luggfläta och uppsatt, sov i blött hår så detta var den enda lösningen.
Dagens doft: Tulpaner det står en stor bukett på receptionsdisken där jag sitter.
Dagens irritationsmoment: Mina sockor är blöta av allt snöslask
Dagens mest ointressanta ämne: Haolgen lampor, 31 eller 51 mm i diameter?
Dagens dummaste: Att det var minusgrader imorse
Dagens göromål: Jobba, gå ut med hundarna och sola
Dagens väder: Slaskigt, comme habitude


Kommentarer
Postat av: MT

älskar att du tar din broders skjorta ! :)



aw, tack :D

2010-03-18 @ 14:31:36
URL: http://mariiette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0