Tenta ångest

Jag måste faktiskt få berömma mig själv lite för outstanding pluggande igår. Hann med både "Fashion under fascism" och alla e-artiklar. Så idag återstår att:

-Läsa ut Paris Fashion (nästan klar)
-Läsa klart kompendiet
-Gå igenom alla gamla föreläsningar
-Några sidor i "The Rise of fashion" och "Dream Worlds"

Detta är alltså vad jag MÅSTE hinna med idag, men om det finns tid över har jag två extraböcker (Modeologi och Reconstructing Italian Fashion) som jag egentligen ska läsa men de kan jag kanske klara mig utan.

Kommentarer
Postat av: andrea

oooh, va pluggar du sara?

2010-03-24 @ 20:45:46
Postat av: sara

Jag har läst tre kurser,

*introduktion till modevetenskap

*flärd och film

*modets roll i fransk och italiensk litteratur och kultur



:)

2010-03-25 @ 09:53:43
URL: http://lavieboheme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0