TGIF

Victoria kommer och hämtar mig, det är skönt :) Den dagen jag tar körkort kommer hon verkligen ha en evig hållhake på mig för skjuts. Eller iaf ett år, för det är så länge hon har varit "körar'n" som vi kallar det^^ Fast det gör ingentig för det är så kul att köra bil, har ju vart uppe på 3:ans växel en gång (inte för att skryta) när jag och papi körde på grusvägarna uppe hos oss. Känner att det här med körkort är mitt mission för sommaren, och så ska jag, nej nu blev det mkt. Jag gör en lista.

Saras gameplan för det närmaste 6 månaderna

1) Körkort
2) En någorlunda respektabel solbränna, om min klena hy klarar det
3) Spara tillräckligt för tågluff/working holiday
4) Bli VM-mästare i kubb (eller nej, det får nog killarna fixa)
5) Uppnå den perfekta beach-kroppen (Åt just en kaka, men börjar NU!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0