April 4th, 2011

Vårt internet hemma funkar inte så får passa på att blogga nu på lunchen. Först tänkte jag tipsa om Jennies nya blogg som jag nämde i förra inlägget. Massa fina bilder, bra musik och andra härligheter. Välkommen tillbaka till bloggvärlden babe, we missed you! :)

http://soundandvision.blogg.se/


Högskoleprovet var helt galet i Lördags, tog en miljon år och Åva var invaderat av männiksor som ville skriva det innan de gör om det i höst. Gick bra på alla delar utom matten, såklart^^ Påkvällen gick vi ut i Vallentuna och på Söndagen var jag och kikade på lägenheter med Emma. Vill flytta! Tittade på en i bällsta som var väldigt söt, vill ha den själv. Men utan fast jobb är köpa lägenhet inte ett alternativ. Sen åkte vi till Täby och handlade lite men kan ju inte visa några bilder pga internet situationen hemma. På kvällen gjorde jag och Victoria sushi och tittade på mästarnas mästare. Heja Stenmark!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0